Muzyczka :)

czwartek, 7 marca 2013

WIELKI powrót :D



Wróciłam! Nareszcie! O ile można nazwać to powrotem... Nigdzie nie byłam, po prostu nie miałam weny aby pisać :( Ale jestem więc wszyscy się uśmiechają :)

No dobra...

W sumie to były mecze LM ale we wtorek nie było ich na TVP a mi nie chciało mi się włączać kompa. Pozostała więc relacja na telefonie :)
Najważniejsze to Borussia wygrała 3 - 0 a Real 2 - 1 :D

Legia jest pierwsza w tabeli ale nie ciekawie zaczęli rundę wiosenną ;/

à propos Legii. Notka będzie o moim jednym z ulubionych Legionistów - Kosie :)




  Imię i nazwisko: Jakub Kosecki
   Data i miejsce urodzenia: 29 sierpnia 1990 Warszawa, Polska\
   Pseudonim: GenerałKosa
   Pozycja: Pomocnik
   Wzrost: 169 cm
   Masa ciała: 60 kg
























Ejjjj no! Co tak mało jego zdjęć w google? 
Musi wam wystarczyć ;) 
Do zobaczenia, może jeszcze dziś 
xoxo 

                                                                              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz