Muzyczka :)

piątek, 18 stycznia 2013

Ajejej :)

Siemka. Miałam wam tu często pisać a wyszło jak zawsze :D
Mam zaczętego posta o Euro 2012 ale dokoncze go w ferie.
Dzisiejszym tematem będą piłkarze ręczni.
Może nie są tak znani w Polsce jak piłkarze ale odnoszą większe sukcesy ;) Własnie jak pewnie wiecie zaczęły sie MŚ w Hiszpanii. Jak na razie idzie nam całkiem całkiem ale nie gramy najlepiej. Nie wykorzystujemy 100% akcji, itd...
Wczoraj Polska grała z Serbią. Myślałam że dostane zawału! Na uwagę zasługują M. Jurecki, B. Jurecki i A.Orzechowski. Co prawda mam małą słabość do Jureckich ale na prawdę grali świetnie (jak zawsze). Pan Orzechowski dał nam zwycięstwo. Zdobył gola w ostatniej SEKUNDZIE za co bardzo, bardzo,bardzo dziękujemy <3
A wracając do słabości... Moja kochana psiapsióła ustaliła że ( teraz się skupcie ): Jej mężem jest Niklas Landin Jacobsen, kochankiem Bartosz Jaszka, ma syna Michaela oraz psa Merdka. O tych dwóch ostatnich postaciach kiedyś Wam dokładniej opowiem. A co do tej rodziny niezwykle ciekawa nieprawdaż?
Na MŚ brakuje mi Wenty. Bardzo. Kiedyś wiedziałam że na 2 połowe nasi szczypiorniści wyjdą nieźle zmotywowani a może opier****** przez Bogdana :) No może fakt że nam sie ostatnio nie powodziło pod wodzą ,,Wentyla" ale i tak mi go brakuje ;( Tak jak niektórych zawodników którzy odeszli z kadry :(

***
Teraz z innej mańki. Jutro gra BVB więc możecie się spodziewać posta ale nic nie obiecuję :)
Na zakończenie napawajcie się tymi panami :D









***








***











***
   Ojej *.*


  Czaaad

Heheheheh :D

 <3



Nawet Igła się znalazł






BO KAŻDEGO COŚ ŁĄCZY Z KOSZYKÓWKĄ 


___________________________________________________________
Motto dzisiejszego dnia ;

,, Z psiapsiółami nie ma to tamto "


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz