Muzyczka :)

środa, 23 stycznia 2013

Czasem aby wygrać trzeba umieć kilkanaście razy przegrać i ciągle podnosić się po porażce oraz iść do przodu.

Ajejejej ;(

Przedwczoraj Polska w meczu o awans do ćwierćfinałów przegrała z Węgrami. 
A tak bardzo wierzyłam... Nie mam siły streszczać meczu.
Dlaczego to tak zawsze boli? Zawsze jak reprezentacja (nie ważne w jakim sporcie) odpada z jakiś mistrzostw chce mi się płakać. To jest wręcz dziwne.
No ale nie mówmy już o tych smutnych rzeczach... 
I tak Was kocham CHŁOPAKI <3 <3 <3 <3


*  *  *  *  *  *

W sumie nie wiem co mam dalej pisać. Czekam na mecze LM w nogę. Czekam i czekam i się doczekać nie mogę... Jak myślicie kto wygra całe LM? Ja mam nadzieję że BVB lub Real lub Arsenal <3 
Niedługo zrobię notkę o tych drużynach żeby nie było nudno :) 



*  *  *  *  *  *

Wczoraj swoje 25-te urodziny obchodzi Marcel Schmelzer. Życzę mu zdrowia, formy, zdobycia podwójnej korony, zdobycia króla strzelców i czego sobie zapragnie :) 


*  *  *  *  *  *



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz