Muzyczka :)

piątek, 1 lutego 2013

Czaaad

Heejka 


Parę dni mnie tu nie było ale jakoś tak nie miałam weny...

W czwartek byłam na Stadionie Narodowym (!!!) . Myślałam że tylko wejdziemy na trybuny i heja z powrotem a tu nie. 
Było więc tak:
Stoimy przy recepcji. Pani każe się ustawić w dwuszeregu bo trudno było nad nami zapanować. Po chwili przychodzi pewien pan i zaczyna mówić ;
- Witam was wszystkich. Dzisiaj oprowadzę was po Stadionie Narodowym. Będziemy na trybunach, w loży VIP, sali bankietowej i w szatni piłkarzy...

Jeszcze coś mówił ale mi i koleżankom zabrzmiał głos w głowie W SZATNI, W SZATNI, W SZATNI!!!
Mam parę fotek może niedługo pokaże. 

No i tak...
Aaaa główną atrakcją zaraz po szatni był telewizor przy którym Wojtuś oglądał obronionego karnego Przemusia. Kojarzycie? Kto nie pamięta ---->




A tak na marginesie ta baba w niebieskim zawsze tu stała?/?/?


No i to by było na tyle w dzisiejszym poście. Niedługo następny. Cierpliwości :) 

Czeeeść ;D 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz